Kasse en informatiebalie Museon

Online-tickets

Het Museon is gesloten t/m 9 februari 2021. 

Heb je al een ticket gekocht voor de periode 15 december 2020 t/m 9 februari 2021?

Dan zijn dit de mogelijkheden:

  • Heb je alleen een tijdslot gekocht zonder betaling? Dan hoef je niets te doen.
  • Heb je een betaald ticket gekocht, dan kun je overwegen om het ticket te laten vervallen. Zo steun je het Museon in deze moeilijke tijd.
  • Je kunt het ticket ook houden en een nieuw tijdslot reserveren, zodra we weer open zijn. Breng dan het oude ticket en de nieuwe reservering mee bij jouw bezoek.
  • Indien je dit niet wilt, kun je je ticket mailen naar financieel@museon.nl. Wij zullen dan voor terugbetaling zorgen.

Na betaling ontvang je de tickets in pdf-vorm in je mailbox. Dit kan enkele minuten duren. Mocht je na enige tijd nog niks hebben ontvangen controleer dan of de betaling is afgeschreven en of de tickets niet per ongeluk in je spambox terecht zijn gekomen.
Heb je geen mail ontvangen, maar wel betaald? Neem dan contact op met onze medewerkers en neem het betalingsbewijs mee naar het Museon.

Restitutie

Eenmaal gekochte tickets kunnen niet geruild of gerestitueerd worden. Tickets zijn wel overdraagbaar, dus misschien wil je iemand anders hiermee blij maken.

Storing bij het reserveren?

E-mail: info@museon.nl (tijdens kantooruren)
Telefoon: 070-3381 355 (ma t/m zo van 9-17 uur)

Vragen over het Museon

Veel gestelde vragen
Contactpagina

We wensen je een heel fijn bezoek!

Naar boven