GLOBE Dag 2018

GLOBE onderzoeksprogramma van NASA

4 februari 2019 | donderdag 4 april in het Museon.

Leer alles over het internationale milieu onderzoeksprogramma GLOBE voor middelbare scholieren tijdens de GLOBE-dag.

Speciaal voor onderwijsrelaties van het Museon, stellen wij 10 gratis kaarten beschikbaar, dus meld u snel aan via wvommen@museon.nl!

Op de GLOBE-dag laten wetenschappers, docenten en leerlingen je ervaren hoe het is om mee te doen met GLOBE. De dag is bedoeld voor docenten en TOA's in de bètavakken en aardrijkskunde. Het sluit aan bij o.a. de volgende thema's: leren onderzoeken (PWS, PO), internationalisering, duurzaamheid, tto.

Tijdens de dag bezoek je ook onze tentoonstelling One Planet die het verhaal van de Duurzame Ontwikkelingsdoelen van de Verenigde Naties vertelt. Een perfecte match met GLOBE!

Meer informatie over de GLOBE-dag