Header afbeelding

Een of meer museumlessen boeken

De aanvraagprocedure is als volgt:

1. Eerst voert u de informatie in over alle groepen waarvoor u een les wilt reserveren. Er kunnen maximaal 32 leerlingen aan een les deelnemen. Het is niet toegestaan verschillende klassen samen te voegen.

2. Het systeem zal u nu vragen om in te loggen. Kies Login als u al over een toegangscode beschikt. Kies Vraag nieuwe toegangscode als dat niet het geval is.

3. Uw login is gekoppeld aan uw school. Vraagt u een nieuwe toegangscode aan, dan moet u eerst de naam van uw school kiezen. Komt uw school nog niet in het bestand voor, dan kunt deze toevoegen. Een medewerker van het Museon zal contact met u opnemen om de gegevens te verifiëren en eventueel aan te vullen. U ontvangt een e-mail met uw logingegevens.
    U kunt gewoon doorgaan met de reserveringsprocedure.

4. Nadat u bent ingelogd, kiest u per groep een museumles. U kunt dat op twee verschillende manieren doen. U kunt eerst een les kiezen; het reserveringssysteem zal vervolgens een aantal data presenteren waarop deze les mogelijk is. U kunt ook eerst een datum kiezen. Het systeem zal alle lessen voor uw groep presenteren die op die datum mogelijk zijn.
    Let op: het is niet mogelijk twee dezelfde lessen op hetzelfde tijdstip aan te vragen.

5. Tot slot hoeft u uw reservering alleen nog maar te bevestigen. Per gereserveerde les ontvangt u een bevestigingsmail.

Uw reserveringen beheren

Via uw account kunt u tot twee weken voor de datum van een les uw reservering annuleren. Daarna zijn er kosten aan uw annulering verbonden en moet u contact opnemen met het Museon.