Foto: Chris Stenger

Grenzeloos in Panorama - Deel 13

Panoramische multimediashow door Ko Hoogesteger, Wout Kroon, en Chris Stenger

Activiteit

Deze presentatie is helaas uitverkocht.
Soms worden kaartjes teruggegeven, dit kunt u hier checken.

Grenzeloos in Panorama - Deel 13 is een wervelende breedbeeldshow en een vervolg op de shows die de auteurs in voorgaande jaren verzorgden.

Een show bestaande uit audiovisuele series voorzien van muziek en tekst en geprojecteerd op een scherm van maar liefst negen meter breed. De auteurs van deze prachtige producties zijn Ko Hoogesteger, Wout Kroon en Chris Stenger, drie gedreven fotografen met een passie voor natuur en reizen. Zij nemen u mee naar de landschappelijke en culturele schoonheid op verschllende continenten.

Aangepast programma: We bezoeken we de steden Dresden, Valencia en Kathmandu. Verder gaan we naar China, het noorden van Noorwegen en Italië.

Deze middag reizen we door de ruige natuur van Schotland. In Scandinavië en Noord Amerika beleven we een jaar uit het leven van de bruine beer; vanaf het voorjaar wanneer de welpen geboren worden tot aan de winter wanneer ze in winterslaap gaan. Vulkanen brengen maar al te vaak chaos en vernietiging, maar eenmaal uitgeraasd zorgen ze ook voor de meest bijzondere en schitterende landschappen zoals we zullen zien als we Lanzarote en Yellowstone bezoeken. In Nepal maken we een zware trektocht langs Lower en Upper Dolpo naar Mustang: vier weken lopen door schitterende natuur, langs eeuwenoude dorpjes, over veertien bergpassen waarvan zes hoger dan vijfduizend meter.

Tijden:
Als gevolg van het Coronavirus en de richtlijnen van het RIVM, hebben wij de tijden van de presentaties moeten aanpassen en kunnen wij minder bezoekers toelaten dan voorheen.

De lezingen vinden nu plaats op dinsdagen van 12.45 - 14.00 uur en van 15.00- 16.15 uur.

Tickets:
U dient van tevoren een entreekaartje en tijd te reserveren via deze link.
Ook met uw Museumkaart of Vriendenpas moet u via een reservering maken. Kies dan voor een 0-euro ticket en toon de ticket en de Museumkaart/  Vriendenpas aan de kassa.