twee kinderen onderzoeken iets in het gras

Ga samen op avontuur in de tuin

Maak een avonturentocht in de tuin achter Museon | Omniversum!

Deze actieve tocht begint binnen in het Museon, maar al snel ga je als echte avonturier op pad in de tuin. Onderweg zijn er uitdagende opdrachten te doen. Zo ga je lekker bewegen, ontdek je van alles door te kijken, te luisteren en te voelen en ga je op zoek naar bijzondere voorwerpen. Kun jij alles vinden? Aan het einde van de tocht vind je ook nog een leuke extra activiteit voor thuis. Zo kun je daar nog verder experimenteren in de natuur.

Extra info

Vooraf aanmelden voor deze verrassende tocht is niet nodig. De tochten zijn gratis verkrijgbaar bij de informatiebalies van Museon en Omniversum.
Voor wie: avonturiers van alle leeftijden. Beleef de natuur door samen te doen en te ontdekken. Doen jullie mee?!
Duur: de tocht duurt 30-45 minuten en je kunt hem op ieder moment starten, stoppen of afmaken.